نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌ها(۱۵ خرداد ۱۴۰۳)| باخت پشت باخت برنامه بازی‌های ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال | بلندقامتان به دنبال جبران مافات پخش زنده بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سوتی عجیب سمیعی در برنامه شبکه سه+ ویدیو| استناد به توییت‌های جعلی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بوسنی| خط و نشان برای یورو جرایم مالی برای باشگاه پرسپولیس، نکونام، چشمی و حسینی آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد
سرخط خبرها

قهرمانی آرسنال در نخستین جام فصل+ ویدئو خلاصه بازی| آرتتا دوباره مچ کلوپ را خواباند

  • کد خبر: ۴۰۸۷۳
  • ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
قهرمانی آرسنال در نخستین جام فصل+ ویدئو خلاصه بازی| آرتتا دوباره مچ کلوپ را خواباند
آرسنال موفق شد در ضربات پنالتی لیورپول را شکست دهد و قهرمان جام خیریه انگلیس شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در دیدار سوپرجام فوتبال انگلیس دو تیم آرسنال و لیورپول در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم به میدان رفتند و این تیم آرسنال بود که توانست به گل نخست برسد. پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه ۱۳ با شوتی زیبا دروازه آلیسون را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

قهرمانی آرسنال در نخستین جام فصل+ ویدئو خلاصه بازی| آرتتا دوباره مچ کلوپ را خواباند


در ادامه بازیکنان لیورپول برای جبران گل خورده پیش کشیدند و سادیو مانه یکی دو بار روی دروازه حریف خطرساز شد، ولی نتوانستند از خط دفاع پرتعداد آرسنالی‌ها عبور کنند و نیمه نخست این دیدار با یگ گل بسود لندنی‌ها به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم نیز بار دیگر لیورپول توپ و میدان را در اختیار داشت و سادیو مانه یک بار دیگر یک موقعیت خوب را برای تیمش از دست داد و نتوانست در موقعیت تک به تک موفق ظاهر شود و همین مسئله باعث شد تا کلوپ تصمیم بگیرد تا مینامینو مهاجم ژاپنی خود را نیز به زمین بازی بفرستد و این بازیکن با هوشیاری توانست گل تساوی بخش را به ثمر برساند.

در ادامه آرسنال می‌توانست با ضربه سدریک سوارس به گل دوم برسد که ضربه سر او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد و به ضربات پنالتی کشیده شود.

در نهایت آرسنال توانست با برتری در ضربات پنالتی قهرمان سوپرجام انگلیس شود.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر دو هفته دیگر شروع می‌شود و بازیکنان از این هفته در اختیار تیم‌های ملی شان قرار می‌گیرند. در اروپا قرار است هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها برگزار شود.

خلاصه دیدار آرسنال و لیورپول به همراه ضربات پنالتی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->